loading...
هیجان دانلود
سعید بازدید : 110 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشد اما Yahoo Messenger (یاهو مسنجر) را نشناسند. هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئناً یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند. شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند.

کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و ... از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است. چند پوسته جدید و زیبا باعث تغییراتی در این مسنجر شده است. تقویت صدا برای چت به صورت صوتی، بازی با دوستان در یاهو مسنجر، رادیو زیبا و چندین و چند قابلیت که باید خودتان تجربه کنید.
امکانات مهم اضافه شده در  این نسخه از یاهو مسنجر یکی امکان به اشتراک گذاری عکس های موجود در اکانت Flickr شما و دیگری امکان به اشتراک گذاری ویدیو در داخل پنجره چت از سایت های محبوب به اشتراک گذاری ویدیو می باشند. نکته جالب اینجاست که این ویدیوها رو با استفاده از پلیر خود یاهو مسنجر در داخل همان پنجره پخش می شود و احتیاج به باز کردن صفحه جداگانه نیست.

قابلیت های كلیدی نرم افزار Yahoo! Messenger:
- اشتراک گذاری ویدیو در داخل پنجره چت از سایت های محبوب به اشتراک گذاری ویدیو
- نحوه جدید قرار گرفتن Statue ها و امکان استفاده از شکلک ها در قسمت Status
- اسكن خودكار فایل های انتقالی با آنتی ویروس قدرتمند نورتون
- نمایش عکس‌های فلیکر به صورت یک اسلاید شو
- ارسال SMS ‌به تلفن‌های موبایل دوستان
- ارتقای گرافیک لیست دوستان
- تلفیق با نرم افزار پیغام رسان مایکروسافت Windows Live (MSN) Messenger، شما می توانید آی دی MSN دوستان خود را در یاهو مسنجر اضافه کنید و از وضعیت آنلاین بودن آنها مطلع شوید و با آن ها چت کنید!
- امکان ارسال و دریافت فایل هایی تا سقف 2 گیگا بایت از طریق مسنجر
- تماس رایگان تلفنی بین دو کامپیوتر (PC-to-PC) و تماس بین کامپیوتر و تلفن با کمترین هزینه
- فوروارد تماس به ارئه‌دهندگان خدمات VoIP
- پلاگین (Plugins) های ویژه برای Yahoo! services, eBay, Amazon.com
- داشتن پوسته‌های جدید
- خندانک‌های جدید
- و ...

سعید بازدید : 98 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

Sothink DHTML Menu نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی وب می باشد که برای تمام طراحان وب بسیار مفید بوده و به آنها این امکان را می دهد تا با ساخت سریع و راحت منوهای زیبا، از آنها در سایت خود بهره ببرند که توسط این منوها فضای کمتری از صفحه هم اشغال خواهد شد و فضای کاری بسیاری در اختیار طراح سایت قرار خواهد گرفت. نرم افزار Sothink DHTMLMenu  در ساخت حرفه ای منوهای جاوا اسکریپت مشهور می باشد و در حال حاضر بسیاری از وب سایت ها از این ابزار استفاده می کنند. با کمک این برنامه هر کاربری با هر سطحی بدون هیچ گونه برنامه نویسی  قادر به ایجاد منو های گرافیکی با افکت های جالب و زیبا را خواه بود و تمام کارها در محیط ویژوال و آسان قابل انجام است. ساخت انواع منوهای شیک در اندازه ها و رنگ بندی های مختلف در نرم افزار طراحی وب DHTML Menu کمتر از چند دقیقه طول خواهد کشید و همچنین نرم افزار امکان ایجاد Tab Menu ها را نیز برای طراحان فراهم نموده است که قابلیت نمایش عناصر منوی اصلی را به صورت تب خواهد داشت. از ویژگی جالب این نرم افزار ، توانایی ایندکس شدن منو های ساخته شده توسط آن در موتورهای جستجو مانند گوگل می باشد. همچنین نرم افزار با انواع نرم افزار های طراحی وب همانند Dreamweaver, FrontPage, Expression Web سازگار و یکپارچه می باشد. این برنامه ساخت شرکت نرم افزاری Sothink می باشد .

سعید بازدید : 114 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)


Dropbox  یک نرم افزار بسیار حرفه ای و مفید در زمینه اشتراک گذاری فایلها و تمامی اطلاعات مهم و دسترسی سریع به آنها بصورت آنلاین می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت هیجان دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا یک هاست تحت وب برای خود راه اندازی کنید و از 2 گیگابایت فضای رایگان آن نهایت استفاده را ببرید. کافیست شما وارد سایت برنامه شوید و یک اکانت برای خود ثبت کنید و  از 2 گیگابایت فضای رایگان آن بهره مند شوید و سپس این برنامه را بر روی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار یک پوشه بر روی کامپیوتر شما ایجاد میکند ( هر مسیری که شما انتخاب کنید ) و آن پوشه را برای شما همیشه نمایش میدهد . هرزمانی که شما محتویات پوشه را تغییر بدهید ، با اضافه کردن ، تغییر دادن ، یا حذف کردن فایل ها ، نرم افزار Dropbox به صورت اتوماتیک ، همه تغییرات را با پوشه ای که در حساب کاربری خود دارید بر روی سرور خود اعمال می کند. علاوه بر اینکه هرکامپیوتری که وارد حساب کاربری شما شود ، همان پوشه ای که توسط شما ساخته شده در سرورهای نرم افزار Dropbox را مشاهده میکند . از ویژگی های دیگر این سرویس قابلیت معرفی عضو جدید است که در ازای معرفی هر عضو ۲۵۰مگابایت فضا جایزه میگیرید. همچنین می توانید با پرداخت ماهیانه مبلغ ۱۰دلار ۵۰گیگابایت فضای برای خود خریداری کنید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


دانلود Dropbox 1.4.20 نرم افزار همگام سازی و اشتراک گذاری فایلها

برخی از ویژگی های این نرم افزار:
قابلیت پشتیبان گیری آنلاین  و خودکار از فایل ها
دسترسی داشتن به اطلاعات در سریعترین زمان
امکان قرار دادن هرگونه فایل صوتی , تصویری  , متون و غیره بر روی هاست
امکان استفاده از قابلیت Undelete فایل ها و پوشه ها
امکان وارد کردن تصاویر از دوربین های دیجیتال , موبایل و مموری کارت های SD
امکان همگام سازی ویندوز , مکینتاش و لینوکس
امکان تشخصی و همگام سازی فایلهای تغییر داده بصورت خودکار
امکان بازیابی فایلها و فولدرها
و...

سعید بازدید : 94 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

 

diner dish یک بازی رستوران داری است که شما باید انرا  اداره کنید در واقع شما در این بازی گارسون رستوران هستید وباید غذاهایی که  مشتریان سفارش میدهند را به اشپز بدهید و بعد از اماده شدن غذا انرا به مشتریان تحویل بدهید

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 325
  • بازدید سال : 3,539
  • بازدید کلی : 25,818
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    پیج رنک