loading...
هیجان دانلود
سعید بازدید : 284 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (2)

دانلود بازی Call Of Duty : Modern Warfare 2 - نسخه اورجینال

100 درصد تضمین شده

 

 

مدتی پیش، نسخه کرک شده بازی معروف Call Of Duty : Modern Warfare 2 که به فارسی (ندای وظیفه، جنگ مدرن2) هم ترجمه شده است، در سایت سرزمین دانلود و برخی سایت های دیگر دانلود فارسی قرار گرفت و با استقبال خوبی هم مواجه شد. حتی آهنگ انتهایی این بازی هم مورد استقبال بازدید کنندگان سایت سرزمین دانلود قرار گرفت.

 

اما امروز برای شما عزیزان، نسخه اورجینال بازی Call Of Duty : Modern Warfare 2 را قرار داده ایم.

سعید بازدید : 344 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کانتر (نسخه جدید مخصوص شبکه های Lan و گیم نت) - Counter Strike Source v.34

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

 

(آپدیت 18-4-91) : راهنمای بازی با سرورهای آنلاین اضافه شد.

بالاخره انتظار به پایان رسید و با توجه به قولی که به کاربران سایت داده بودیم، جدیدترین نسخه کانتر مخصوص بازی تحت شبکه را به شما تقدیم می کنیم.

 

Counter Strike Source v.34 حاوی آخرین آپدیت ها، نقشه ها، افکت های صوتی و گرافیکی، و لباس های جدید است.

 

این نسخه که مخصوص بازی گروهی تحت شبکه و بدون نیاز به اینترنت میباشد، برای شبکه های Lan خانگی و اداری، و همچنین گیم نت ها قابل استفاده است. حتی اگر میخواهید به تنهایی هم بازی کنید، میتوانید توسط همین نسخه یک سرور مجازی بسازید و 2 تیم از بازیکنان کامپیوتری (Bot) ایجاد کنید و از بازی لذت ببرید.

 

حتی اگر یک شبکه کوچک داشته باشید و تعداد بازیکنان شما کم باشد، (مثلا فقط 2 یا 3 نفر باشید) ، باز هم میتوانید به هر تیم تعدادی بازیکن کامپیوتری اضافه کرده و اوج هیجان در یک بازی چند نفره را تجربه کنید.

 

این نسخه برای اولین بار توسط سرزمین دانلود ارائه شده و به کلیه علاقمندان بازی محبوب کانتر تقدیم میشود.

سعید بازدید : 332 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (3)

 

 

 

سرزمین دانلود معرفی میکند:

بازی فوتبال PES 2013 در دو نسخه رسمی و BlackBox ، به همراه جدیدترین پچ

 

بازی فوتبال PES یا Pro Evolution Soccer ، جزو محبوب ترین بازی های فوتبال برای تمام کنسول ها است. در این مطلب، آخرین نسخه این بازی یعنی PES 2013 مخصوص کامپیوتر را برای شما آماده کرده ایم.

 

علاوه بر نسخه رسمی PES 2013 ، میتوانید نسخه کرک شده و کم حجم BlackBox را نیز از همین مطلب دانلود کنید. همچنین آخرین پچ رسمی این بازی نیز در ادامه مطلب قابل دانلود میباشد.

 

از ویژگی های مهم نسخه 2013 بازی PES میتوان به گرافیک فوق العاده، به روز رسانی تمام لیگ ها و بازیکنان، استادیوم های جدید، سیستم بازی روان تر، و امکان مدیریت بهتر تیم ها اشاره کرد.

سعید بازدید : 117 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

Banner Maker Pro 7.0.5.1 نام نرم افزاری  قدرتمند در زمینه ساخت عکس و بنرهای تبلیغاتی و متحرک با امکانات بالا می باشد. با کمک این نرم افزار می توان چندین عکس به همراه نوشته های مربوطه و همچنین قرار دادن افکت های متنوع حرکتی زیباترین و مجذوب کننده ترین بنرها و عکس ها را در فرمت GIF ایجاد کرد و از آن ها در زمینه های مختلف که مهمترین آن تبلیغات می باشد ، استفاده کرد. این نرم افزار محصولی از شرکت GatorData می باشد.

سعید بازدید : 125 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

WiFi Scanner یک نرم افزار قدرتمند برای مدیریت Wireless می باشد که برای سیستم عامل مک عرضه شده است.این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا شبکه های بیسم موجود در اطراف سیستم خود را پیدا کنید و جزئیات آن را ببینید. این نرم افزار مخصوص سیستم عامل مک شرکت اپل طراحی شده است.

سعید بازدید : 104 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

این بار در سایت هیجان دانلود  نسخه آزمایشی مرورگر فایرفاکس 23 را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . لازم به ذکر است شرکت موزیلا پس از انتشار نسخه 22 فایرفاکس ، نسخه 23 و 22 موزیلا را هم زمان رو نمایی کرد . در حال حاضر نسخه23 فایرفاکس در سایت این شرکت آماده دریافت می باشد . تیم دانلود نسخه 23 مرورگر فایرفاکس را از سرور شرکت موزیلا دریافت کرده و برای شما کاربران عزیز تهیه نموده است . برای اطمینان از این که نسخه ای که هم اکنون در سایت هیجان دانلود قرار داده ایم از شرکت موزیلا می باشد می توانید جدول زمان بندی فایرفاکس را در سایت ویکی پدیا مشاهده نمایید .

Mozilla FireFox  7 Beta 1 محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

سعید بازدید : 132 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

Nero Microابزاری قدرتمند در زمینه رایت و کپی CD ،DVD و Blu-ray با کیفیت بالا می باشد. نرم افزار اصلی nero مملو از قسمت های بدون استفاده و شاید اضافی باشد . اکثر کاربران از nero فقط برای رایت استفاده می کنند و از بخش هایی مانند پلیر آن هیچ استفاده ای به عمل نمی آورند.

برنامه Nero Micro که شامل دو ابزار کاربردی Burning ROM و Express هست برای استفاده کاربرانی ساخته شده است که نمی خواهند پک کامل  و سنگین برنامه نرو را داشته باشند . در این برنامه کلیه امکانات رایت CDDVD و Blu-ray وجود دارد .

در این برنامه رایت انواع ویدیو ها بر روی سی دی و دی وی دی ، موزیک ها ، سی دی های موسیقی و رایت اطلاعات بر روی انواع سی دی ها و دی وی دی ها امکان پذیر است . شما هم اکنون می توانید نرم افزار نرو را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار نرو Nero Micro:

-     قابلیت رایت و کپی فایل های صوتی و تصویری
-     امکان حفاظت از اطلاعات دیسک ها
-     کیفیت بالا و خوانایی محتوا و اطلاعات دیسک ها برای مدت طولانی
-     قابلیت تبدیل فایل های صوتی به فرمت های دیگر
-     قابلیت کشیدن و رها کردن آسان



سعید بازدید : 118 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (1)

امروزه از فناوری فلش به دلیل وجود ویژگی های منحصر به فردش در طراحی سایت های اینترنتی استفاده بسیاری صورت می گیرد به خصوص سایت های ویدیوی آنلاین که مبنای استفاده از آنها در اختیار داشتن فلش پلیر می باشد . Flash Player محصولی از شرکت Adobe می باشد که همانند بسیاری از سایت های آمریکایی با تحریم کردن آی پی های ورودی از ایران ، امکان دانلود این نرم افزار را از هم وطنان گرامی سلب نموده است . از این رو با توجه به اهمیت بالایی که برای پخش فرمت های فلش چه SWF و چه FLV در مرورگر ها وجود دارد آخرین ورژن فلش پلیر را برای کاربران دانلوها فراهم نموده ایم که امید است مورد توجه واقع گردد .

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 305
  • بازدید سال : 3,519
  • بازدید کلی : 25,798
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    پیج رنک