loading...
هیجان دانلود
سعید بازدید : 188 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (1)

بازی Pacific Rim یک بازی در سبک جنگ‌های تن‌به‌تن است. در این بازی روبات‌ها باید در تلاش برای حفظ سیاره‌ی زمین با مبارزه با موج‌های دشمنان سعی کنند تا جایی که می‌توانند در برابر آن‌ها مقاومت کنند. این بازی همچنین دارای حالت Story Mode است که دارای بیش از ۳۰ مرحله است که در آن باید با غول‌های دشمن مبارزه کنید. برای اجرای این بازی نیاز به اندروید ۲.۲ و بالاتر دارید.

 

pacific rim android بازی جنگی Pacific Rim 1.5   اندروید

سعید بازدید : 174 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Camera FV-5 یک ابزار بسیار کارآمد است برای تبدیل عکس‌های معمولی موبایل شما به عکس‌های کاملاً‌ حرفه‌ای. این نرم‌افزار با ابزارهایی که در اختیار شما قرار می‌دهد باعث بهبود عکس‌ها از هر نظر خواهد شد و می‌توانید نقاط ضعف عکس را در آن تا حد زیادی اصلاح نمایید. همه‌ی پارامترهای عکاسی در عکس‌هایی که با این نرم‌افزار گرفته می‌شود قابل تغییر است، مثل exposure,ISO, focus, white balance, light metering و program mode. همچنین قابلیت‌های گوناگونی نظیر عکاسی زمان‌بندی شده، تایمر، فرمت‌های متفاوت و… در این نرم‌افزار موجود است. Camera FV-5 یک دوربین عکاسی تمام عیار برای شماست. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

camera fv 5 android دوربین عکاسی حرفه‌ای Camera FV 5 1.5   اندروید

سعید بازدید : 173 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

شاید بازی Cut the Rope نیازی به تعریف نداشته باشید. بازی محبوبی که توسط شرکت ZeptoLab برای اولین بار منتشر شد و پس از استقبال بسیار خوب کاربران از بازی، این شرکت نیز نسخه‌های جداگانه‌ای از بازی را تولید کرد. حالا نیز این شرکت یک نسخه‌ی جدید از بازی به نام Time Travel یا سفر در زمان را منتشر کرده است! در این بازی جدید موجود سبز دوست‌داشتنی با سفر در زمان به زمان‌های گوناگون سفر می‌کند. قابلیت جالبی که در این نسخه اضافه شده این است که شما باید به ۲ غول سبز شکلات بدهید!

در آپدیت جدید این بازی، یک پک جدید به مراحل بازی اضافه شده است که نام آن Disco Era است! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

cut the rope time travel 1.1 بازی زیبای Cut the Rope: Time Travel 1.1   آیفون و آیپد

سعید بازدید : 148 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

تصویر پس‌زمینه متحرک یا Live wallpaper زیبای Nature Pro HD دارای تصاویری زیبا از منظر مختلف است که می‌تواند به‌عنوان یک پس‌زمینه‌ی زیبا برای موبایل یا تبلت شما باشد. این تصویر دارای دو تم شب و روز است که در طول شبانه‌روز به‌طور خودکار قابل تغییر است. کیفیت مناظر نیز بالا است و می‌توانید بخش‌های گوناگون آن نظیر درختان موجود در عکس را بنا به سلیقه خود تغییر دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

nature pro hd android لایو والپیپر Nature Pro HD Live Wallpaper 5.1   اندروید

سعید بازدید : 117 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Camera+ یکی از بهترین جایگزین‌های موجود برای دوربین آیفون و آیپادتاچ به‌شمار می‌رود. ولی تا پیش از این اگر می‌خواستید از قابلیت‌های کاربردی این نرم‌افزار بر روی آیپد خود استفاده کنید باید از اپلیکیشن مختص آیفون استفاده می‌کردید، اما حالا سازندگان برنامه یک نسخه اختصاصی برای کاربران آیپد ارائه کرده‌اند که طراحی منوها و قابلیت‌های آن متناسب با صفحه نمایش آیپد تغییر کرده‌اند. این اپلیکیشن ابزارهای گوناگونی برای بهتر عکس گرفتن در اختیار شما می‌گذارد، ابزارهایی برای هنگام عکس گرفتن و ابزارهایی برای بهبود عکس‌های گرفته شده! از جمله کاربردهای این اپلیکیشن می‌توان به تایمر، عکس بدون لرزش، قابلیت گرفتن همزمان چندین عکس (Burst) و… اشاره کرد و همانطور که گفته شد می‌توان ترکیب رنگ عکس‌های گرفته شده را تغییر داد و افکت‌هایی نیز به آن‌ها اضافه نمود. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iPad 2 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این برنامه بر روی iOS 5.0 و بالاتر قابل نصب است.

 

camera for ipad افزایش امکانات دوربین با Camera+ for iPad   آیپد

سعید بازدید : 102 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار TuneIn Radio یک رادیو اینترنتی برای گوشی‌های موبایل است که دارای بیش از ۵۰۰۰۰ کانال مختلف در زمینه‌های مختلف است. از مزایای این برنامه می‌توان به دسته‌بندی کانال‌های شبکه‌های گوناگون رادیویی بر اساس موضوعات متخلف است. برای مثال دسته‌بندی بر اساس موضوع یعنی موزیک، اخبار، ورزش و… یا دسته‌بندی بر اساس محل قرارگیری شبکه و… که پیدا کردن شبکه‌ی مورد نظر را آسان‌تر می‌نماید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

tunein radio pro رادیوی اینترنتی TuneIn Radio Pro 3.8.1   آیفون و آیپد

سعید بازدید : 95 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی Sky Gamblers: Cold War یک بازی جنگ هوایی است که در زمان جنگ سرد رخ می‌دهد. این بازی که از گرافیک خوبی برخوردار است، دارای حالت‌های متفاوت بازی همچون حالت Survival, Free for All, Team Deatchmatch, Capture the Flag و… می‌باشد که همه‌ی این حالت‌ها در حالت آنلاین و به‌شکل چندنفره نیز قابل بازی کردن است که جذابیت آن را چندین برابر خواهد نمود. می‌توانید دوستان خود را به یک بازی چند نفره دعوت نمایید یا اجازه دهید Game Center برای شما چندین رقیب پیدا کرده و با آن‌ها به بازی بپردازید. جدای از حالت چندنفره، بازی حالت تک‌نفره نیز دارد که در آن مراحل زیادی برای انجام دادن وجود دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 3GS و بالاتر، iPod Touch 3 و بالاتر و iPad نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iOS 5.0 و بالاتر اجرا می‌شود.

 

sky gamblers cold war بازی  زیبای Sky Gamblers: Cold War 1.0   آیفون و آیپد

سعید بازدید : 113 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

حتما شما هم با بازی زیبای Worms و کرم‌های دوست‌داشتنی آن آشنا هستید! این بازی که بر روی موبایل و کامپیوتر بسیار محبوب است حالا با نسخه‌ای جدید در تلاش برای ادامه دادن راه موفق نسخه‌های پیشین دارد. در بازی Worms در حالت عادی دو تیم با یکدیگر در حال رقابت هستند. شما کنترل یکی از تیم‌ها را در اختیار می‌گیرید و به‌صورت نوبتی (Turn-based) هر تیم تیم باید با یکی از اعضای (کرمهای!) خود با استفاده از سلاح‌ها و ابزارهای گوناگون در اختیار، اعضای تیم مقابل را از بین ببرد. بازی تا جایی ادامه پیدا می‌کند که همه‌ی اعضای یک تیم از بین بروند و در این صورت تیم مقابل برنده خواهد شد. در Worms 3 محیط‌های مختلفی قرار داده شده است که مجموعاً شامل ۲۷ مرحله‌ی تک‌نفره است. همچنین امکان بازی چندنفره بر روی یک دستگاه یا به صورت آنلاین نیز مثل قبل در این بازی گنجانده شده است، چرا که انجام این بازی با دوستان بسیار هیجان انگیزتر است! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

worms 3 بازی محبوب Worms 3   آیفون و آیپد

سعید بازدید : 105 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار LPin Player Pro یک موزیک‌پلیر کاربردی برای گوشی‌های اندرویدی است. از قابلیت‌های عمده‌ی این پلیر می‌توان به پشتیبانی از حالت دسته‌بندی بر اساس فولدر / آلبوم / خواننده / ژانر، ویجت در دو سایز متفاوت، قابلیت مشاهده‌ی متن ترانه‌ها، کنترل‌های آسان با استفاده از حرکت انگشت روی صفحه، قابلیت نمایش اطلاعات آهنگ‌ها به‌صورت Landscape، پشتیبانی از کاور آلبوم با کیفیت بالا و… اشاره نمود. ظاهر این نرم‌افزار زیبا آن را به یکی از گزینه‌های مناسب برای استفاده به‌عنوان موزیک پلیر گوشی تبدیل می‌کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

lpin player pro android موزیک پلیر LPin Player Pro 1.0.11   اندروید

سعید بازدید : 103 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

بدون شک انتخاب رشته یکی از حساس ترین تصمیمات در زندگی میباشد و با انتخاب درست مسیر آینده شغلی و اجتماعی افراد تغییر میکند. در این نرم افزار به معرفی تمامی رشته های دانشگاهی پرداخته و شرایط و توانایی های لازم برای ورود به هر رشته را بر اساس نظر کارشناسان در این نرم افزار گنجانده ایم.این نرم افزار با قابلیت جستو جو تغییر فونت و تغییر سایز و همچنین تغییر رنگ متن و با رابط کاربری ساده و زیبا ارائه شده است. این نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 2.3 و بالاتر را دارد.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 308
  • بازدید سال : 3,522
  • بازدید کلی : 25,801
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    پیج رنک